Tegnap este elhatároztam, én is blogot fogok írni. Nem az edzésekről, nem a gondjaimról, csak arról, hogyan mennek le a kg-k azokkal a receptekkel amiket ide felteszek :) Egyenlőre még csak a reggeli volt meg, de már összeálltak a fejemben a gondolatok, mit is fogok enni a nap elkövetkezendő részében. 

Még korábban kértem egy kis segítséget, pontosabban konkrét étrendet, edzéstervet Zelenij Lindától, amit ezúton is szeretnék megköszönni, de a kezdeti lelkesedés ellenére nem jutottam el arra a pontra, hogy neki is vágjak, elkezdtem, de nem tudtam tartani....

safe_image.jpg

Imádom a grillezett csirkemellet zöldségekkel, de képtelen vagyok minden nap azt enni, így elhatároztam, hogy követem a Linda által előírt étrendet (néha pici változtatásokkal, amelyek nem változtatnak a lényegen), kivéve az ebédet. Próbálok minél változatosabb, és egészségesebb verziókat kitalálni az ebédre, amelyeket itt megosztok veletek! :)

Lássuk a mai terveket: (ez még amolyan "ráhangolódós" étrend :D )

R: két tojásból rántotta, csirkemell sonkával és uborkával

T: Cerbona cukormentes műzliszelet (a mogyorós...mert az ooolyaan finooom:)))

E: zabpehelylisztből készült gyrosos pizza (kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni :)

U: 1 kis pohár natúr joghurt, édesítővel, holland kakaóval

V: vagy túró édesítővel és citromhéjjal, vagy ham&eggs két tojásból csirkemellsonkával zöldségekkel

Délután jövök képpel, és a pizza recepttel :) Remélem jól fog sikerülni :)

Jah és még egy fontos infó. Én nem szoktam számolni a kcal-t sem a ch-t, eszek annyit amennyi szerintem még  belefér, és úgy látszik eddig működött, hisz már az első 30 kg-tól megszabadultam, remélem ezután is menni fog. Kitartást Nonós Csajok!! :)) Itt egy kis motiváció is ráadásként :)

299644_435515853187564_248386204_n.jpg

Ilyennek kell lennem, ha megfeszülök akkor is!!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenfogyokurasreceptjeim.blog.hu/api/trackback/id/tr925021390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása