Ma elég korán keltem, így volt időm azon gondolkozni, vajon mit egyek ebédre. Hát, nem gondolkoztam sokáig :) Hirtelen eszembe jutott, hogy mi lenne, ha a zabpehelylisztből nokedlit csinálnék. Aztán rájöttem, anya múltkor vett fél kg túrót, és még elég sok van belőle...éés megszületett...kapros túrós nokedlit fogok csinálni, zabpehelylisztből. Azt még nem döntöttem el, hogy esetleg csináljak-e natúr joghurtból rá öntetet (ebben lenne a kapor, a nokedli tetejére raknám a túrót, és úgy az öntetet) hmmm :)

R: kb 150 g túró, fél banán, fél alma (nem tudtam megenni, örülök mert úgy néz ki, összeszűkült újra a gyomrom, mondjuk ezt már tegnap is észrevettem, mert nem nagyon voltam éhes)

T: ami megmaradt a reggeliből + Cerbona mogyorós cukormentes műzliszelet

E: kapros túrós nokedli zabpehelylisztből (délután érkezik a recept)

U: sült csirkemell sonka zöldségekkel esetleg abonettel

V: ham & eggs 2 tojásból (tegnap végül nem ezt ettem, kimaradt az uzsonna, és estére ettem a natúr joghurtot)

Mindenkinek csodaszép, kitartással teli napot kívánok! Húzzunk bele csajok, vasárnap súlyküldés! :)))

Akinek esetleg a napi étrendemmel van valami építő jellegű mondanivalója (napi szénhidrát, fehérje bevitel aránya pl. ) az ne habozzon, írja meg nekem (csak próbálom ésszerűen elosztani az arányokat, de nem biztos, hogy jól :/ )

 

 

80553-dagi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://azenfogyokurasreceptjeim.blog.hu/api/trackback/id/tr275023044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása